Menu

3 stycznia 2015

Wyzwanie 7 ubrań na 7 dni - Tydzień 1

Cześć Robaczki!


Jak już zauważyliście mam teraz bzika na punkcie Capsul Wardrobe o której pisałam już tutaj Klik Klik. Oczywiście po wdrożeniu się w sam temat nie dało się zrobić nic innego tylko spróbować.

grafika http://www.twostardog.com/


Wizja 33 sztuk ubrań na 3 miesiące/sezon mnie jeszcze przeraża to stwierdziłam, że podejmę się wyzwania które widziałam u Kasi z bloga simplicite.pl, czyli slow fashion. Na czym polega pomysł?

Slow fashion 7 ubrań na 7 dni

Moja wersja jest odrobinkę przerobiona. W każdą sobotę wybieram 7 ubrań które to będę nosić przez najbliższe 7 dni. Nie wliczam tu okryć wierzchnich i butów oraz akcesoriów… ale sama nałożyłam sobie postanowienie, że używam tylko 2 kurtek/płaszczy, 2 par butów oraz łącznie 3 akcesoriów.

7 na 7 week 1
wyidealizowany zestaw moich 7 rzeczy :)

Po co tak się ograniczać?

Dążę do takiego stanu mojej szafy, aby większość rzeczy do siebie pasowała. Chcę ograniczyć czas spędzany na wyborze ubrań i nie zastanawiać się czy to wszystko o siebie pasuje i gra ze sobą. Dodatkowo podejmując się wyzwania 7 na 7 będę musiała wysilić odrobinkę swoją wyobraźnię co z czym łączyć i jak mieszać.

Mam nadzieje, że po paru tygodniach jednoznacznie będę widzieć po jakie ubrania sięgam regularnie, a jakie są mi po prostu zbędę. Pomimo wyzbycia się prawie polowy ubrań wciąż mam pewien sentyment do niektórych rzeczy z których ciężko jest stworzyć jakiś zestaw.

Kiedy zaczynam, otóż już zaczęłam!

A o to co wybrałam na miniony, pierwszy tydzień! (27.12-2.01)

  1. Jeansy Gap – proste jeansy z serii Curvy, bo moja różnica między pasem a biodrami to ponad 25cm i wszystko mi zawsze w pasie odstaje. Ostatnio sama zwężałam je na maszynie.
  2. Spódnica Kappahl – typowa bezowa safari, na górze lekko marszczona z kieszeniami. Ona również jakiś czas temu została poddana zwężaniu.
  3. Marynarka H&M – prosta i klasyczna czarna marynarka z H&M. Długo szukałam marynarki która będzie wygodna i praktyczna. Ostatecznie wygrała ta z H&M, za dobra jakość, cenę i świetny dopasowany krój.
  4. Bluzka Dunnes Stores – biała bawełniana bluzka z długim rękawem. Biały pasuje na każdą porę roku!
  5. Cardigan Dunnes Stores – granatowy sweter na guziki, czyli cardigan. Ostatnio lekko zwężony, aby lepiej leżał bo kupiłam za duży.
  6. Cardigan Amphora – mój ostatni przypadkowy zakup. Cardigan we wzorki motyli, zakochałam się w nim! Pomimo, że nie pasuje do wszystkich rzeczy w tygodniowym zestawieniu nie mogłam go nie wziąć! Pisząc ten post właśnie w nim siedzę J
  7. Koszulka H&M – marynarskie paski to mój must have! Kocham paski i motywy żeglarskie, a ta koszulka pasuje mi do swetrów, jeansów i spódnicy, a nawet pod marynarkę.


Dodatkowo wybrałam:
  • Czerwony pasek z New Look
  • Czarne skórzane mokasyny z Schuh
  • Czarne zamszowe/skórzane botki z Schuh
  • Czarną chustę
  • Skórzaną beżową kurtkę
  • Mała torebkę z Primarka/Pennys

A ot ot co z tego wyszło.


Sobota
Jeansy GAP
Mokasyny Schuh
Sweter Amphora



Niedziela
Jeansy GAP
Podkoszulek w paski H&M
Cardigan Dunnes Stores



Poniedziałek
Spódnica Kappahl
Biała bluzka Dunnes Store
Cardigan Dunnes Store
Botki Schuh
Czerwony Pasek New Look



Wtorek 
Jeansy GAP
Cardigan Amphora
Biała bluzka Dunnes Stores



Środa
Spódnica Kappahl
Cardigan Amphora
Botki Schuh


Czwartek
Cały dzień w pidżamie :)



Piątek 
Marynarka H&M
Biała bluzka Dunnes Stores
Czerwony pasek New Look
Jeansy GAP
Botki Schuh


Podsumowanie

W minionym tygodniu najrzadziej sięgałam po marynarkę. Powód? Miałam wolne i w większości czasu siedziałam w domu, a w marynarce w domu jest niewygodnie. Nie znaczy to że jej nie lubię, wręcz odwrotnie! Marynarka będzie się dosyć często powtarzała :)

Najchętniej sięgałam po jeansy z czysto praktycznych względów. Do wszystkiego pasują i są wygodne. Z tej też przyczyny muszę kupić sobie nowe, najlepiej czarne rurki z wysokim stanem.

Brakowało mi odrobiny różnorodności. Poszłam bardzo zachowawczo w pierwszym tygodniu i na razie to się nie zmieni gdyż wciąż brakuje mi paru ważnych elementów garderoby.

Już jutro przedsmak nowego tygodnia, czyli co wybrałam na tydzień 3.01 do 9.01, a od 10.01 będę robić podsumowanie wraz z zapowiedzią następnego tygodnia, gdyż nie chcę, aby capsule wardrobe zabierało za dużo postów w tygodniu. na następny tydzień chcę też robić zdjęcia codziennie (jeśli się uda) bo takie robienie tuż przed postem jest... męczące :)

Podejmiecie się wyzwania? Jak tak to podajcie linki w komentarzach i tagujcie instagram #capsulwardrobe7x7 

Całuski
K.

Subskrybuj przez maila



Polub FanPaga 



Zasubskrybuj Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...