Menu

24 stycznia 2015

7 ubrań w 7 dni - tydzień 4

Cześć Robaczki!


Mam nadzieje, że jeszcze nie nudzi was moje wyzwanie minimalistki, czyli capsul wardrobe 7 ubrań w 7 dni, gdyż ja mam z tego całkiem dużo przyjemności.

Im dłużej jestem w tym wyzwaniu tym bardziej zdaje sobie sprawę których ubrań nie lubię, które mi nie pasują, a jakiś mi brakuje. W ostatnich 3 tygodniach wydałam dużo pieniędzy na ubrania których mi brakowało, część kupiłam na wyprzedaży i idą do oddania, ale duża część jest dokładnie taka jaka chciałam. W tym samym czasie nowe rzeczy zastępują mi ,,stare'', które niekoniecznie są stare i zużyte. Z tej też przyczyny w ten weekend w niedzielę jadę na Flea market, aby się ich wyzbyć. kto jeszcze tam nie był to zapraszam na ich stronę i do podejścia do mnie to będzie mi bardzo miło http://dublinflea.ie/.


W tym tygodniu się pochorowałam więc nie będzie look'u na wtorek i środę, bo spędziłam je w dresie i bluzie z gorączką.











Sobota - mój ulubiony zestaw

Czarne sztruksy Next
Biała koszulka Dunnes Stores
Szary Cardigan Bershka
Naszyjnik
Botki Schuh


























Niedziela


Szara bluza Atmosphere
Czarne sztruksy Next
Botki Schuh































Poniedziałek


Czarne sztruksy Next
Jeansowa marynarka Denim co.
Biała koszulka Dunnes Stores
Botki Schuh






















Wtorek-Środa
Dresy, legginsy i ciepłe bluzy










Czwartek

Czarne sztruksy Gap
Czarna t-shirt Cynthia Rowley
Szary Cardigan Bershka
Botki Schuh
Chusta w serca





























Piątek


Czarne sztruksy Gap
Czarna t-shirt Cynthia Rowley
Biały sweter Dunnes Stores
Chusta z zachodem słońca 
Botki Schuh





















Jak widać nic wykwintnego się w mojej szafie się nie dzieje. Bardzo lubię biel, szarości i czerń, kolorami dopełniającymi czerwień (której w mojej szafie jest wciąż za mało) błękit i zieleń.
Gdybyście zastanawiali się dlaczego wciąż chodzę w moich botkach Schuh to odpowiedź jest prosta i składa się z dwóch punktów: 1. jest zimno, 2. nie mam innych ciepłych butów. Ostatnio liczyłam wszystkie swoje buty łącznie z klapkami na basen oraz butami sportowymi mam ich dokładnie 8 sztuk, przy czym planuje wyzbyć się jednej pary czarnych mokasynów i kupić baleriny skórzane.

Moja niepewność co do paru ubrań została jednoznacznie skreślona na ich niekorzyść, a to wszystko za sprawą Flea Market gdzie planuje podreperować mój budżet a może nawet upolować jakieś perełki z mojej listy must have. Planuje się wyzbyć jeansowej marynarki Klik Klik, gdyż uważam, że jest dla mnie za krótka, czarnych skórzanych mokasynów Schuh Klik Klik oraz wieelu innych rzeczy jak:

Wracając do Flea Market zapraszam do odwiedzin, całość zaczyna się o godzinie 11 i trwa do 16. Planuje wyzbyć się wszystkich rzeczy a co się nie sprzeda oddać, dlatego tez mam podły plan. od godziny 13-stej wszystko jest przecenione -30% lub kosztuje 1euro a od 15-stej -60% lub 50centów.
Co do mojej wishlisty. Musze ją spisać czarno na białym bo boję się, że na tych wyprzedażach wpadnę w za duży zapał zakupowy.
  • Parka - najlepiej granatowa, za pośladki, niezbyt gruba, koniecznie z kapturem, a jeśli będzie nieprzemakalna to wow!
  • Swetry/cardigany - wciąż mi ich za mało!
  • T-shirty - białe, białe i jeszcze raz białe. Niestety jakość w sklepach nie powala na kolana.
  • Sukienki - czerwona prosta przed kolano, aby dało się na nią założyć sweter Klik Klik  lub niebieska coś w ten ,,deseń'' Klik Klik letnia biała lub w paski marynarskie (szykuje się na urlop w czerwcu!) Klik Klik 
  • Jeansową katanę która pędzie mi sięgać do kości biodrowych (wszystkie są za krótkie)
  • Skórzane baleriny białe, czerwone, czarne te mi się podobają ze względu na prostotę i obcas Klik Klik
  • Skórzane czarne proste i klasyczne kozaki
  • Jeansowa koszula bez przetarć
  • Marynarka podobna do tej Klik Klik może też czerwona?
  • Portfel/torebka - chodzi o duży portfel do którego da się włożyć komórkę i zaczepić pasek jak do torebki. Wszystko przez Cococ! Klik Klik
  • Długi sweter/futerko do narzucenia na siebie Klik Klik
  • Płaszcz szary i ciepły :)

Co planuje na tydzień  5

Wciąż ma być zimno więc pozostanę przy spodniach tym bardziej, że mam dwie nowe pary które były na moje liście.


Jeansowa spódnica -  nowy nabytek z advests.ie, coś jak tablica.pl w Polsce. Szukałam takiej aby była miękka i wygodna oraz dosyć długa. Niestety producenci spódnic jeansowych myślą, że wszystkie chcemy mini.




Czarne jeansy rurki H&M - to moje pierwsze w życiu rurki!zawsze uważałam, że przy tak mocno zbudowanych nogach jak ja mam oraz szerokich biodrach takie spodnie są nie dla mnie, ale w końcu znalazłam prę która jest wygodna bo rozciągliwa, nie marszczy się za bardzo przy kolanach (to moja zmora) oraz ma wysoki stan, bo nie lubię rowka na wierzchu co się może zdarzyć przy takich obcisłych spodniach.


Zielony sweterek 2 w 1 Amisu - Mam go od dłuższego czasu, jest już lekko zmechacony więc niedługo albo trzeba będzie się nim zaopiekować i odmechacić, albo wyrzucić. Składa się z dwóch warstw, koszulowej oraz cienkiego sweterka z rozcięciem z tyłu. Kolor pastelowy, jasno zielony.


Biało czarna koszulka w paski H&M - była już w pierwszym tygodniu. bardzo dobry materiał, gruby i dobrze się trzyma (jak dotychczas) Klik Klik


Granatowy cardigan Dunnes Stores -  również był już w tygodniu pierwszym, jest już mocno zmechacony więc idzie na naprawę odmechaceniową Klik Klik


Szary sweter w kropki Gap - Sweter był już w tygodniu 2, daje mu jeszcze szanse. Został poddany suszeniu i lekko się skurczył więc może da radę Klik Klik


Ponownie zapraszam na Flea Market jutro!




Całuski
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...