Menu

11 stycznia 2015

7 ubrań w 7 dni - tydzień 2

Cześć Robaczki!

To niesamowite jak szybko ten czas mija! Zaczyna się już trzeci tydzień z moim ubraniowym wyzwaniem. Jeśli chcecie zobaczyć więcej postów z tej serii to zapraszam tutaj Klik Klik  oraz tutaj Klik Klik.


Drugi tydzień za mną i zaczynam łapać o co w tym wszystkim chodzi. Coraz łatwiej jest mi zaplanować co będę ubierać, mój poranek jest szybki i przyjemny, ale... ten tydzień pokazał mi również ograniczenia tego sposobu ubierania. Cały widz polega na noszeniu tylko 7 rzeczy, ale co zrobimy jak coś ubrudzimy lub spocimy się? No weźmiemy coś innego, ale co jak mamy tylko 7 rzeczy. Jak to bywa los weryfikuje moje plany i musiałam dzisiaj wyprać aż 4 z 7 rzeczy. Tak naprawdę dwie z nich wrzuciłam tylko po to,a by zapełnić pralkę (spódnicę oraz sweter), ale koszule definitywnie potrzebowały prania.

Jak się okazuje, biegając w tą i z powrotem na drugie piętro w pracy nieźle ,,zaśmierdłam''. Jako osoba wybitnie leniwa nie podejmę się prania ręcznego, za dużo zabawy z tym!

Czy cała sytuacja zmieniła moje podejście do wyzwania? Absolutnie nie! Planuje lepiej przygotować się do niego i rozplanować ubrania, zrobić małe pranie w środku tygodni (wtorek, bo ubraniowy tydzień zaczynam w sobotę).

Czemu tak kurczowo trzymam się tego wyzwania? Otóż ułatwia ono mi życie! Wiem co ubrać, bo mam to zaplanowane, po 10 czy 20 tygodniach będę też wiedziała dokładnie czego mi brakuje w szafie oraz w czym nie chodzę. Całe wyzwanie polega na zoptymalizowaniu ,,garderoby'' oraz nauczeniu się łączenia tego co już się ma oraz ograniczeniu wydatków.

No ale do rzeczy w tym tygodniu miałam na sobie:


Sobota
Czarne marynarskie spodni Only
Sweter w kropki GAP
Mokasyny Schuh



Niedziela
Czarna ołówkowa spódnica H&M
Biały sweter H&M
Botki Schuh



Poniedziałek
Czarna ołówkowa spódnica H&M
Koszula we wzory Atmosphare
Biały sweter H&M
Botki Schuh



Wtorek
Czarne marynarskie spodnie Only
Czerwona koszula Atmosphare
Biały sweter H&M
Mokasyny Schuh



Środa
Czarne marynarskie spodnie Only
Biały sweter H&M
Jeansowa marynarka Denim Co.
Botki Schuh



Czwartek
Czarna ołówkowa spódnica H&M
Jeansowa marynarka Denim Co.
Koszula we wzory Atmospharet
Botki Schuh



Piątek
Czarne marynarskie spodnie Only
Jeansowa marynarka Denim Co.
Koszula we wzory Atmosphare
Botki Schuh

Podsumowanie

W tym tygodniu najrzadziej miałam na sobie sweter w kropki oraz czerwoną koszulę, co jest ciekawe bo bardzo je lubię, ale... Czerwona koszula jest za długa pod marynarkę, a biały sweter szybko się wybrudził. Nie lubię też czerwonej koszulki wewnątrz tych spodni, jej guziki gryzą mi się z napami spodni. Co do swetra w kropki to już pisałam, że trochę się rozciągnął i nie leży jak powinien. Nadaje się na koszulę, ale jakoś jeszcze nie było tych dwóch razem w zastawie. Ostatnio poddałam sweter działaniu suszarki do odzieży i wydaje mi się, że lekko się skurczył.

Co wybieram na następny tydzień?

A oto co wybrałam na tydzień trzeci. Starałam się tak dobrać rzeczy, aby było jak najwięcej ,,nowych'' rzeczy (tych co nie było na blogu), w końcu chce sprawdzić w czym się dobrze czuje, co da się ze sobą połączyć oraz co pasuje do mojego stylu życia. Próbuje dać szanse zabłysnąć każdej z rzeczy chyba, że naprawdę nic do niej nie pasuje i pod koniec marca to przeanalizuje i... :)


Jeansy GAP - był już w tygodniu 1 Klik Klik


Grafitowy sweter Diverse - kupiony w trakcie ostatniej wizyty w polce. Jest prosty z lekkim twistem w postaci zamka na prawym ramieniu. Gruby i miękki, ale się mechaci.


Biała koszula New Yorker - Ona również została kupiona w trakcie mojej grudniowej podróży do Polski. Bardzo dobrze dopasowana z zaokrąglonym dołem. Ma fajne guziczki, rozpina się tylko do połowy i można jej podwinąć rękawy, więc nada się na lato.


Czarna marynarka H&M - ona również była w tygodniu 1 Klik Klik


Bezowa spódnica Kappahl - była w tygodniu 1 Klik Klik


Off white koszulka z długim rękawem GAP - pomimo, że jest niezbyt elegancka to bardzo ją lubię, ma ciekawą fakturę i świetny materiał. Jest dosyć długa i dobrze dopasowana, półokrągła na dole.


Khaki koszula z krótkim rękawem H&M - koszule mam już parę lat, jest dobrej jakości, ale wymaga prasowania więc rzadko ją noszę. Jest dosyć długa i dobrze dopasowana.


Całuski
K.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...