Menu

15 grudnia 2014

Porządki i organizacja

Cześć Robaczki!

Jako mała wariatka kocham organizacje przestrzeni o czym można było się przekonać w paru innych postach Klik Klik oraz na instagramowych zdjęciach Klik Klik.

http://redress.com.hk/

Dosyć regularnie przeglądam zawartość schowków i szafek, ale już od daaawna nie zaglądałam do szafy z ubraniami.

Jakiś czas temu z mojej szafy wyleciały 4 czarne worki ubrań, w tym takie które były nowe i nieużywane. Dlaczego? Bo w nich nie chodziłam, bo schudłam, bo źle leżą... oczywiście to nie było łatwe zadania, ale można sobie w tym pomóc:



Dzisiaj zrobiłam porządek z wieszakami, co okazało się całkiem wyczerpującym zadaniem... na szczęście całkiem tanim. Pięć sztuk drewnianych wieszaków z Ikea kosztowało mnie 2euro. zakupiłam takowych 5 kompletów Klik Klik oraz 3 na spódnice Klik Klik.


Oczywiście nie obyło się w przemeblowaniu pudel i pudełek, segregacji oraz składaniu ubrań metodą Sheldon'owską... powoli dojrzewa we mnie myśl stworzenia Capsule Warderobe Klik Klik



Całuski
K.


Subskrybuj przez maila



Polub FanPaga 



Zasubskrybuj Instagram


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...