Menu

22 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca 18.10 - 7.11

Cześć Robaczki!


Właśnie zdałam sobie sprawę, że od 18.10 nie było żadnych podsumowań postów, i nawet instagram zaniedbałam! Czas to zmienić!

No to zaczynamy od najstarszych postów do nowych - Zapraszam.




Buty do biegania musza być brzydkie Klik Klik

Czy nie zastanawiało was kiedyś czemu buty do biegania są takie brzydkie? Zapraszam na posta o największych przewinieniach producentów butów do biegania...



Instagram day today! Klik Klik

Małe podsumowanie instagramu, mam nadzieje, że wejdzie na stałe do repertuaru bloga, a następne już jutro :)



Szkodliwe składniki w żywności - wstęp Klik Klik


Czy wiecie jakie są najniebezpieczniejsze składniki występujące w produktach spożywczych?
Niektóre z nich wkradają się do naszego krwiobiegu, atakują narządy wewnętrzne a nawet manipulują połączeniami nerwowymi w mózgu. Jakie składniki sprawiają, że zwykłe produkty spożywcze stają się tykającymi bombami?



Dzisiaj trochę inna tematyka na blogu, czyli inspiracje wnętrz. Osobiście niestety wynajmuje od 5 lat mieszkanie (wcześniej też wynajmowałam) i poza odrobiną mebli, dywaników i kolorów ścian nie mam za dużo do powiedzenia we wnętrzu. Mam nadzieje, że w najbliższych latach dorobię się swojego konta i wtedy się zacznie…



Zachęcam do wejścia na posta i kliknięcia na linki z krótkimi notatkami o zdrowiu, sporcie i diecie znalezionymi w internecie. Bardzo fajne ciekawostki.



Czy wiecie jakie są najniebezpieczniejsze składniki występujące naturalnie w produktach spożywczych? zapraszam na drugą część z tego cyklu wraz z przykładami.



Następne podsumowanie instagramowe. 



Blogu już troszkę ze mną jest i co jakiś czas go delikatnie zmieniam. Nie wiem czy zauważyliście, ale menu z pod loga się skurczyło (zmniejszyła się ilość kategorii) i przeniosło się w formie graficznej na side bar (tego też już nie ma). Jak wam się podobają zmiany? Myślałam też nad rozwijanymi kategoriami pod logo, ale chyba zrobię takowe dopiero jak będę miała więcej postów w konkretnej kategorii.



Myślę, że tyle na dzisiaj żeby was nie zanudzić :)

Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...