Menu

9 listopada 2014

Nowy styl bloga

Cześć Robaczki!

Blogu już troszkę ze mną jest i co jakiś czas go delikatnie zmieniam. Nie wiem czy zauważyliście, ale menu z pod loga się skurczyło (zmniejszyła się ilość kategorii) i przeniosło się w formie graficznej na side bar. Jak wam się podoba taka zmiana? Myślałam też nad rozwijanymi kategoriami pod logo, ale chyba zrobię takowe dopiero jak będę miała więcej postów w konkretnej kategorii.



Na blogu zapowiadają się też zmiany z przechodzeniu do starych postów. Bardzo mi się marzy o coś takiego, ale jakoś html nie chce ze mną działać.
Pierwszy z góry mi się podoba
Inne rzeczy t powolne wzbogacanie kategorii o wnętrza oraz podróże. Zacznę oczywiście od moich starych podróży, które już mam skatalogowane na dysku zewnętrznym. Mam nadzieje, że poszerzenie tematyki bloga tylko zachęci was do częstszych odwiedzin, a nie do ucieczki z niego.


Zastanawiam się też nad usunięciem całkowicie wideta z archiwum i zastąpieniem jego lepszymi kategoriami na blogu oraz widget’em popularne posty. Mam wrażenie, że zdjęcia z tytułem postów będą bardziej zachęcać do przeglądania bloga niż typowe archiwum bloga.


Zastanawiam się też nad zmiana logo na bardziej minimalistyczne oraz pousuwanie wszystkich pierdół z dołu bloga. Jak to się wszystko skończy? Kto wie.


Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...