Menu

7 listopada 2014

Instagram day today!

Cześć Robaczki!

Czas na instagram day! Jak już pisałam ostatnim razem nadrabiam zaległości instagramowe na blogu, składam filmiki, i może reaktywuje kanał na YouTubie.




1. Musiałam zrobić selfie bo jak na  piątego dnia wstawania o 5 rano to wyglądam kwitnąco!
2. Mój nowy zeszycik do planowania zakupów, postów - taki kalendarzyk :)
3. W końcu byłam pobiegać, pierwszy raz od wieeelu dni. Najszybszy bieg w życiu 8km na godzinę średnia na ponad 3,5km niiice :P
4. Tak wygląda mój poranek do pracy, ciemno, zimno i nikogo na drodze... nikt o zdrowym umyśle w tym kraju nie wstaje tak wcześnie :(
5. Zapowiedź nowości starbucksowych, ale jeszcze nie próbowałam.
6. Śnaidanie mistrzów, pasta avocado i kurczaczek.
7. Kwał Halloweenn'owy zerknij i się pośmiej.
8. Repost z instagramu, bo bardzo mnie to rozbawiło :)
9. Moje nowości Yankee, powiem szczerze, że kominek wczoraj się rozsypał rozcinając mi rękę... 
10. OFD który bardzo spodobał się mojemu Robalow :)
11. :) też mam :)
12. Moje ubraniowe zakupy. Wyrzuciłam 3 czarne worki ubrań i dodatków... wiecie zużyte, rozciągnięte oraz całkiem nowe w których nie chodzę od dawna lub nigdy nie byłam.
13. Moja jesień.
14. Motywator nigdy nie jest za późno aby zacząć biegać :)
15. Moja mała mania pudełkowa. Kocham mieć wszystko w pudełkach i pudełeczkach. Moja prawie caaała lodówka jest w pudełkach.


1. Jak wiecie kocham pierdoły do domu, sama nie mam ich dużo bo wynajmuje mieszkanie, ale marzą mi się wnętrze pełne prostoty przeplatanej z perełkami/vintage. Już kiedyś o padu takich rzeczach pisałam więc zapraszam Klik Klik
2. A to niesamowicie życiowy kubek Natalii ode mnie z pracy. Fajny co nie?
3. Tu coś dla miłośników smoothie słynne (plastikowe) słoiki Jamie Olivier z słodką słomką :)
4. Prawie jak Maleficent :)
5. Lazy day i moja ulubiona pidżama w pandy, mam takie dwie :P
6. Moje tanie zakupy Aldikowe. Powiem wam, że ten komplet bielizny termicznej sprawdza się naprawdę spoko i to tylko 13.99euro. 
7. Azjatycki cukier mnie obserwuje!
8. Moje ulubione ćwiczenia na TRX - Klik Klik
9. Podsumowanie września na kolorowo z endomondo.
10. Motywator dnia.


Zapraszam na instagram Klik Klik.

Całuski
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...