Menu

13 października 2014

Spacer po mojej okolicy

Cześć Robaczki!

Zapraszam was na spacer po mojej okolicy!

Od dłuższego czasu jakieś... hmm.. 6-7lat mieszkam w północno wschodnim Dublinie, dokładnie w Dublin 15 (kod pocztowy). Od prawie 5 lat mieszkam w tym samym apartamencie i nigdzie mi się nie spieszy do zmiany. Nie dość, że apartament mi odpowiada to jeszcze okolica jest… no własnie sami oceńcie J




Najbliżej mnie znajduje się Ongar Village, gdzie mam dużo sklepów, aptekę, polsko-litewski sklep, mięsny, ciastkarnie, pizzerie, pub, zakłady bukmacherskie, monopolowy oraz fryzjer i chińszczyznę…



Niedaleko jeżdżą dwa autobusy więc jest jak się dostać Blanchardstown S.C. oraz centrum – bo w końcu nie każdy ma auto.




Niedaleko jest również stacja kolejowa, niestety nie dojedziemy bezpośrednio do centrum, ale pociągi są tak ustawione, że na tej samej stacji po 5min przesiądziemy się na pociąg do centrum (i nie tylko)



Zanim będą zdjęcia mojej okolicy tylko wizualizacja okolicy:



A oto moja okolica:











Całuski

K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...