Menu

3 października 2014

30 dniowe Fit Foto Wyzwanie Podsumowanie tygodnia #3

Cześć Robaczki

Na początku miesiąca podjęłam się wyzwania ,,30 dni fitfotowyzwanie z pink life by Klara’’. Wszystkie poprzednie części możecie znaleźć tutaj Klik Klik, Klik Klik.




Dzień 22 Warzywa

Jako dziecko nie jadłam większości warzyw. Jak dzisiaj o tym pomyślę to aż się sama sobie dziwie. Na dzień dzisiejszy moimi ulubionymi warzywami są Pak Choi, brokuły, fasolka szparagowa, szparagi. Nie przepadam za pomidorami, papryką i wszelkimi fasolkami.



Dzień 23 Blog

Kto do mnie zagląda od wielu miesięcy wie, że ot mój 3-gi blog, pierwszy okradziony i wykasowany… szkoda gadać, drugi szedł równo z pierwszym, ale nie miałam na tyle czasu. Sam blog TuSiePisze był początkowo blogiem urodowym liliennas.blogspot.com, ale z biegiem czasu moje zainteresowania się zmieniły, a pisanie o samych kosmetykach mnie znudziło. Wciąż mam kanał na YT, i muszę się zabrać za jego reaktywacje. Kanał będzie o Irlandii, więc jak macie jakieś pytania to śmiało, i podobnej tematyce jak blog, czyli zdrowie, life style, bieganie.

Jeśli chodzi o obserwowane i lubiane blogi to moje zainteresowania też się zmieniły i regularnie kasuje nieczytywane blogi. Listę czytanych blogów możecie znaleźć w menu po lewej.



Dzień 24 Obiad

Zazwyczaj nie jadam obiadu jako takiego, mój ciepły posiłek to zazwyczaj lunch w pracy koło 13:00, czasami jadam ciepłą obiadokolacje .



Dzień 25 Piosenka

Słucham bardzo zróżnicowanej muzyki, ale jeśli miałabym podać jedna piosenkę, która chodzi mi po głowie i sprawia przyjemność to:



Dzień 26 Superfood

Pierwsze superfood które mi przychodzi do głowy i jest ze mną już od pewnego czasu to Chia. Świetnie o skutkach pozytywnych i negatywnych napisał Pepsi Eliot Klik Klik. Inne przeze mnie spożywane to jagody goji oraz pyłek pszczeli.




Dzień 27 Osoba

Tu może się pojawić tylko jedna i jedyna osoba czyli mój Tata. Jako sobą która od nastoletnich lat sama się utrzymywała, prawowała i uczyła dla siebie samego, zawsze budził we mnie podziw. Jako dziecko uważałam, że jest wszechwiedzący, znał na wszystko odpowiedzi, a  godziny spędzone na dyskusjach poszerzyły moje horyzonty.

http://meganadruki.pl/
Dzień 28 Buty

Oj to temat krótki. Muszą być wygodne i najlepiej skórzane! Lubię balerinki z Hush Puppies, oficerki, conversy. Na dzień dzisiejszy mam tylko jedną parę butów do biegania są to Brooks Ravenna 5. Zostały mi one dobrane w sklepie dla biegaczy po wcześniejszym sprawdzeniu typu stopy. Więcej o butach tutaj Klik Klik oraz Klik Klik



Dzień 29 Aktywność Fizyczna

Jak już kiedyś pisałam, jako nastolatka uprawiałam dużo sportu, nigdy nie lubiłam W-F i w liceum zbuntowałam się i przestałam chodzić… brak możliwości kąpania się i w-f na 7rano w dniu z 6 lekcjami to po@#$% pomysł. Na dzień dzisiejszy, biegam i chodzę na siłownie. Moim nowym odkryciem jest Tireksik, czyli TRX – ćwiczenia w zawieszeniu (brzmi poważnie). Skradam ich tajniki powoli i na pewno jakiś post się pojawi na ten temat. Innymi kochanymi sportami są rowery – wycieczki, nie żadne wyścigi oraz żeglarstwo.



Dzień 30 Coś słodkiego

Właśnie przeszukałam pół domu za czymś słodkim, do zdjęcia i znalazłam… miód. U mnie w domu raczej słodkości nie ma bo po co kusić samych siebie? W zamian będę słodkie ,,rzeczy’’.



Tyle na dzisiaj, zapraszam na Instagram Klik Klik i do bieżącego obserwowania na FB Klik Klik, gdzie pojawiają się zdjęcia z Instagrama i posty z bloga.


Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...