Menu

2 lipca 2014

Ziaja do stóp kontra cierpliwość 2-latka

 Cześć Robaczki!

Tak jak już wspominałam w zapowiedzi denka Klik Klik zaczynamy recenzjowanie!

http://www.babyboom.pl/


Na pierwszy ogień idzie Ziaja preparat złuszczający do stóp. Ma to być preparat enzymatyczny, który zawiera subtylizynę Klik Klik, rozdrobnione łupiny z orzecha włoskiego i stabilizowany mocznik. Ma on za zadanie intensywnie zmiękczać i głęboko złuszczać zrogowaciałą warstwę skóry oraz usuwać martwe komórki naskórka. Ponadto producenta zapewnia nas o tym, że peeling ten będzie regulować naturalny proces keratynizacji Klik Klik, będzie wygładzać i likwidować uczucie szorstkości. Jako, ze jest to preparat enzymatyczny i nie wymaga mechanicznego ścierania producent poleca go diabetyków Klik Klik.

Swój preparat zakupiłam już kupę czasu temu w Polsce. Kto zaglądnął na mój profil  urodowy Klik Klik to wie, że mam bardzo suche i pękające pięty. Szczerze powiedziawszy to mogłabym napisać esej o problemach z piętami i pękaniu i jak o nie dbać… Może nawet się kiedyś tego podejmę. Wracając do tematu na blogu recenzowałam już parę produktów do pięt Klik Klik i szczerze powiedziawszy nie wiem, czemu było ich tak mało! 

Zacznijmy od początku.


Opakowanie

Peeling znajduje się w 60ml tubce z klipem (??). łatwo się otwiera i zamyka, całość jest prosta i schludna, pomimo, że nie lubię jak ze względu na kolor tubka rzuca się w oczy na półce.



Konsystencja i zapach

Zapach jest świeży miętowy może herbaciany. Idealny do odświeżenia stóp, całkiem dobrze się trzyma na stopach, ale nie jest duszący. Zawsze jak nakładałam krem na stopy to czułam lekki chłód. Konsystencja lekkiego kremu, nie za rzadki, ale łatwo się rozprowadza.

Jak używać

1-2 razy w tygodniu nanieść preparat na czyste i suche stopy na 5-10 minut. W przypadku silnie zrogowaciałego naskórka ruchami okrężnymi masować skórę. Zmyć ciepłą wodą.
Ja tylko smarowałam i czekałam, bo jestem leniwa

.
Skład

Aqua (Water), Octyldodecanol, Glycerin, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2, Juglans Regia (Walnut) Shell Extract, Steareth-21, Stearic Acid, Dimethicone, Lecithin, Urea, Phenoxyethanol,Polyacryla mide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Cymbopogon Schoenathus Oil, Citral, Geraniol, Limonene, Panthenol, Subtilisin, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Sodium Hydroxide

Dostępność i cena

Peeling enzymatyczno mechaniczny (bo zawiera zarówno enzymy jak i łupiny z orzecha włoskiego) jest powszechnie dostępny w Polsce. Można go kupić w Rossmannie, w aptekach i małych drogeriach. Koszt takiego zakupu to 7-10zł za 60ml.


Podsumowanie

Jak już wspomniałam moje pięty to wyzwanie. Korzystałam już ze skarpetek enzymatycznych Klik Klik oraz kremów Klik Klik i niestety muszę to robić regularnie, aby coś z tego wyszło. Preparat Ziaji kupiłam już dawno będąc w Polsce we wcześniej wspomnianym sklepie Multidrogeria we Wrocławiu. Kupiłam do bez czytania recenzji ot tak bo tani i był na miejscu.

Osobiście nie lubię niczego nakładać na stopy i mam cierpliwość 2latka, więc sam proces wmasowywania i zmywania doprowadzał mnie do szału! Nie podoba mi się taki system nakładania i zmywania produktu, jest to po prostu upierdliwe – za to mają minus.

Sam produkt używałam 2 razy w tygodniu, ale jak już wspomniałam nie wmasowywałam, jestem na to za leniwa. Krem na pewno zmiękczył i odżywił pięty, ale… taki sam efekt miałam używając każdy inny krem na pięty. Szczerze!

http://dlastop.pl/


Niestety nie daje on rady… żadnych spektakularnych efektów, do tego wydajność niezbyt duża ze względu na lekko konsystencję.

Polecam tym osobą, co maja w miarę znośnie pięty, ale chcą poczuć świeżość i lekkość stóp, bo tu preparat daje radę.

Dla wszystkich tych co jak ja mają piety emeryta polecam w Polsce cerko derm 30 z AHA dostępny w doz.pl a w Irlandii i UK krem do pięt CSC Klik Klik

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...