Menu

15 lipca 2014

Z cyklu tanie a dobre - kosmetyki

Cześć Robaczki!

Na pewno każdy z was słyszał już o takim powiedzeniu, że nie stać Cię na tanie rzeczy? Osobiście jestem od paru lat wielką zwolenniczka tej zasady i staram się ją na bieżąco stosować. Zawsze też uważałam, że nie ma co wpadać ze skrajności w skrajność, dlatego dzisiaj będzie o takich kosmetykach wartych swojej ceny, które miałam lub mam i z czystym sumieniem wam polecę.

Od razu zaznaczam, że post nie jest sponsorowany, w razie gdyby ktoś zarzucał, że większość tych produktów była kupiona w Rossmannie, a ich cena będzie się wachać do 15-20zł.

wizaz.pl

Na pierwszy ogień Ida moje ulubione szampony Alterra. Jak wiecie miałam już chyba wszystkie ich wersję, i mówiłam o nich w filmiku z zakupami Klik Klik Dlaczego lubię te szampony? Są delikatne, nie zawierają SLS, ten z biotyną świetnie radzi sobie z łupieżem, do tego super się pienią, są dostępne i tanie. Cena 5,99-7,99zł

rossnet.pl


Następne w kolejce również do włosów są odżywki/maski. Bardzo lubię maski z serii Scandic Line, szczególnie tą z mlekiem i miodem. Ma prosty skład, proteiny mleka, które moje włosy kochają, jest duuuuża, tania i nie obciąża, a dla moich cienkich włosów to ważne. Inne fajne z tej firmy to maska bananowa, proteinowa i kakaowa. Wszystkie są tanie, lekkie. Ja swoje kupuje w Multidrogerii we Wrocławiu cena 5,5-6zł za 250ml.

Inna świetna i nie obciążająca  włosów maska to BingoSpa masło Shea i 5 alg. Zawsze po nią wracam, niestety jak wyżej w Irlandii niedostępna, no chyba, że online. Cena około 8zł.


multigrogeria.pl


Inne odżywki które na pewno znacie to Garnier Ultra Doux. Ja osobiście miałam tylko tą z avocado i masłem karite i pokochałam ją nad życie. Niestety w Irlandii fiest niedostępna wiec zadowalam się Ultimate Blends avocado i shea butter – wydaje mi się, że skład jest taki sam. Tak czy owak… Tania, dostępna i świetnie nawilżająca, ma mnóstwo emolientów Klik Klik, których moje włosy pragną! Cena około 7-9zł

Garnier.co.uk


Teraz inni moi ulubieńcy, czyli Original Source! Kocham prawie wszystkie ich żele pod prysznic! Pachną obłędnie, a ponieważ używam myjki to nie mam problemu z ich pienieniem się. Mam AZS, ale nie wywołało u mnie napadu AZS, ale regularnie smaruje się olejkami. Cena 6-10zł.




Cienie do oczu Catrice, również znajdą się na mojej liście. Miałam ich już całkiem sporo, i duża ich część została ze mną po dziś dzień. Niektóre SA wręcz kultowe jak C’mon kameleon. Osobiści uważam, że w jasne cienie należy zainwestować, aby mieć dobrą pigmentacje, dlatego kupiłam MUG i planuje ich więcej, ale średnie i ciemniejsze cienie z Catrice są warte swojej ceny. Cena 10-12zł




Na uwagę zasługuje również paletka cienie MUA Undress me too, jako zamiennik Naked 2. Mówiła, o niej RedLipsticMonster i ja tez kupiłam. Warta uwagi, świetna pigmentacja, dobra konsystencja, i cena około 18-22zł



Ziaja bloker to mój hit i ulubieniec 2013 roku. Dzięki niemu wyzbyłam się na dobre brzydkiego zapachu i potu. Używam raz, dwa razy w tygodniu i to działa! Cena około 7zł

http://cosme.pl/

 Catrice koloryzujący balsam do ust w kredce to mój ulubiony spodów na malowanie ust, bo daje delikatny kolor i nawilżenie! Cena 18-20zł.




Garnier płyn micelarny All In one, to moje odkrycie ostatnich tygodni. Tani dostępny również w Irlandii, duży i dobry! Cena 17-19zł.


boots.co.uk


Eveline odżywka do paznokcie 8w1. Coś co uratowało moje paznokcie po żelu, i coś co wciąż mi utrzymuje paznokcie w ryzach. Tylko przy tej odżywce jestem w stanie zapuścić paznokcie i nie połamać na klawiaturze w pracy. Cena około 9zł.



Oliwka do ciała Hipp, moja ulubiona! Może i nie pachnie tak jak ta z alterry, ale ma najlepsze działanie. Cena 15zł

rossnet.pl


Dla wszystkich tych lubiących masła do ciała polecam też  Ziaja masło kakaowe do ciała, Bielenda masło do ciała szczególnie avocado, Farmona Friti Tutti caaała seria. Ceny 10-16zł.

ziaja.pl bielenda.pl


Alterra Orchidea serum do cery dojrzalej i wymagającej to mój numer jeden jak wpadam do polski. No chyba, że jade na rejs lub jest środek zimy to wtedy sięgam po coś bardziej  treściwego. Serum jest lekkie, niezapycha i lekko nawilża, nic do zadań specjalnych, ale jest dobre, dostępne i tanie. Cena 16zł

http://www.dm.de


Jak widać w zakresie codziennej pielęgnacji jest gdzie zaoszczędzić. Lista oczywiście mogłaby być dłuższa, ale nie będę dodawać rzezy wyczytanych w Internecie, których sama nie testowałam. Czy interesuje was taka lista? Może zrobić jej wersję dla rzeczy domowych, ubrań czy dodatków do domu?

Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...