Menu

21 lipca 2014

Przydatne aplikacje na androida

Cześć Robaczki!

Dzisiaj post z którego zamiarem napisania zbierałam się parę tygodni. Jestem osobą, która lubi grzebać w Internecie za aplikacjami, które mają mi ułatwić życie. Niektóre z nich znam od dłuższego czasu i używam regularnie, inne są aplikacjami specjalistycznymi, które sprawdzają się świetnie w sytuacjach awaryjnych.

Jesteście ciekawi to zapraszam do dalszej części posta!





Endomondo

Aplikacja umożliwiająca monitoring aktywności sportowej własnej i znajomych. Napisałam do niej tutorial Klik Klik. Używam jej już od paru miesięcy i nie wyobrażam sobie już życia bez niej. Oglądając historię motywuje się do regularnych ćwiczeń, a patrząc na statystyki cieszę się, że robię postępy.


E-Food
To jedna z najnowszych aplikacji na mojej komórce. Jest to bardzo specjalistyczna aplikacja świadomych zakupów, pozwalająca na skanowanie produktu w celu zapoznania się z jego składem źródła pochodzenia substancji, ryzyka lub korzyści płynących z jej spożywania oraz rekomendowanego dziennego spożycia… w skrócie nie każde ,,E’’ jest groźnym składnikiem.

KWC
Jedna z lepiej znanych aplikacji na komórkę. Jest to aplikacja platformy wizaż.pl, która służy do szybkiego wyszukiwania recenzji/opinie na temat danego produktu kosmetycznego i nie tylko. Bardzo podoba mi się to, że wystarczy zeskanować produkt i już wiem, czy warto się nim interesować, czy nie.

ListOn
To aplikacja pozwalająca mi robić listy zakupów. Dzieli ona wpisane produkty na kategorie, aby łatwiej było nam ich szukać w supermarketach. Jeśli produktu nie ma na liście zawsze można go dodać manualnie. Każdą kupioną rzecz możemy skreślić z listy, a resztę pozycji przetransferować na nową listę. Całość jest w języku angielskim.

Netflix
To oczywiście aplikacja mobilna platformy netflix. Mama u nich abonament i lubię z ich usług korzystać zarówno na TV jak i komórce. Dla ścisłości napisze, że nie mam podłączenia do telewizji, mam telewizor, ale bez sygnału (w Irlandii jest tylko cyfrowy).

SamTodo
To jedna z wielu aplikacji do robienia list. Czym różni się od innych? Otóż można nie tylko wpisać pozycję, jej przypominajkę oraz komentarz, ale i posortować je w folderach. Więc jak jedziemy na urlop możemy zrobić folder: spakuj, zakupy itd.

SkyCash
To aplikacja którą znam jeszcze z Polski. I którą wciąż używam będąc w Polsce. Pozwala ona na zakup biletów komunikacji miejskiej, PKS,PKS, zapłacenia za parking, biletów do kina, przelania komuś pieniędzy. Wszystko jest czynne 24/7.

Toshl Finance
To mój must have w oszczędzaniu pieniędzy. Aplikacja pozwala mi na dodawanie wydatków, dochodów, tworzenie kategorii wydatków, limitów tych kategorii. Mogę zmieniać zakres dat budżetu, co jest dla mnie bardzo ważne bo w Irlandii mam wypłatę co tydzień, wiec budżet tez planuje tygodniowo, a nie miesięcznie jak w Polsce. Całość jest w języku angielskim.

Shazam
Jedna z aplikacji która pozwala mi spokojnie spać… bo wyszukuje mi muzykę, gdy zapomnę tytułu. Aplikacja łącząc się z Internetem wyszukuje tytuł i wykonawcę granego utworu.

Zedge
Aplikacja zabawka do wyszukiwania dzwonków, czy dźwięków powiadomień, Z nich to mam swój słynny Road Runner czy Despicable Me. Jest ona po angielsku.


Beep'nGo
To mój ostatni nabytek, zastępujący z powodzeniem wiele kart lojalnościowych. Osobiście używam go do 4 sklepów i zawsze działają! Niestety nie nadaje się np do Bootsa bo tam jest chip.



































To wszystko z ogólnych aplikacji, które bez względu an miejsce zamieszkania powinny być wam przydatne. Mam nadzieje, że odkryjecie jakieś nowości, które ułatwią wam życie. Z chęcią dowiem się jakich aplikacji wy używacie?

Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...