Menu

27 czerwca 2014

Olbrzymie 3-miesięczne denko - wasze głosy!

Cześć Robaczki!

Jak wiecie nie było mnie dosyć długo na blogu, z tej tez przyczyny nazbierało mi się dużo rzeczy w denku! Ostatecznie mam taaaak dużo rzeczy do zrecenzowania, że nie wiem za co się złapać… tak więc zostawiam to wam! 

Napiszcie w komentarzach którego produktu recenzja was najbardziej interesuje, a ja, wg życzenia o tego zacznę. W końcu fajnie jest pisać przede wszystkim to co macie ochotę czytać.

Niestety nie będzie przy tych recenzjach za dużo zdjęć. Będę się posiłkować zdjęciami innych blogerek (o czym napiszę) oraz linkami, a ode mnie będzie tylko... recenzja oczywiście J

No to czekam na wasze zdanie, a w międzyczasie zaczynam post o kosmetykach które znalazły nowych właścicieli, czyli co sprzedałam, oddałam i wyrzuciłam i dlaczego... wierzcie mi jest tego prawie 50 pozycji!

Całuski











Całuski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...