Menu

14 kwietnia 2014

Wypatrzone w sklepach - co nowego

Cześć Robaczki!

Powoli dochodzę już do siebie po chorobie, myślę, że w środę jakiś filmik na kanale się pojawi :)

Dzisiaj chcę wam pokazać parę ciekawych kosmetyków wypatrzonych w Irlandzkich sklepach.





Real Techniques retractable bronzer brush - pędzel wypatrzyłam już jakiś czas temu w Bootsie, jeszcze nie był na półkach, dopiero go rozpakowywali. Bardzo mi się podoba to, że całość jest w pełni zamykana! Można go wozić w torbie i nic się nie uszkodzi :)

Cena 15.99euro Klik Klik Klik Klik


Cena na stronie jest niższa :)

EcoTools Skin Perfecting Brush to druga rzecz która wpadła mi w oczy, to również pędzel i tym razem ecotools. Ten pędzel mnie zachwycił, kształtem i delikatnością. Bardzo chciałabym go sobie kupić do podkładu.

cena 8,99 euro Klik Klik



Garnier Ultimate Blends to cała seria o której już pisałam na blogu. Bardzo mi brakowało w Irlandii Garnierowskich produktów do włosów, szczególnie odżywek i nareszcie są! Można je kupić w Bootsie oraz Dunne Store.

Ceny od 3,29-4,70euro Klik Klik




Tyle by było na dzisiaj, ale zapraszam na następny post z zakupami z Polski i nie tylko :)

Całuski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...