Menu

20 lutego 2014

Zakupy - trochę nowości

Cześć Robaczki!

Chciałabym dzisiaj pokazać wam parę nowości które zagościły u mnie ostatnimi czasy. Lista powinna być dłuższa, ale nie będę wam pokazywać w połowie pustych opakowań z ,,nowościami’’ które takie nowe (ale nie pokazywane) już nie są, tylko je zrecenzuje!




Urban Decay Baza pod cienie travel size wersja oryginalna – muszę powiedzieć, że użyłam parę razy, ale przy delikatnym makijażu więc za dużo nie mogę powiedzieć, ale… rozprowadza się jak marzenie, aksamit…




Boots Tea trea with hazel spot wand – po raz drugi sztyft na wypryski. Bardzo go lubię, mnie pomaga i jest tani oraz dostępny. Jeszcze raz dzięki Karola!



The Lush Enzymion – krem do twarzy dla skóry… tłustej! Oczywiście, ja tłustej nie mam, ale jego skład wydał mi się najbardziej odpowiedni dla mojej skóry. Krem zawiera aloes, masło kokosowe, papaja oraz avocado, czyli wszystkie składniki które moja skóra lubi.



The Lush Popcorn lip scrub – zdradziłam tym razem Bubblegum, ale ona jest tak dobra, że ja ją jem a nie peeling uje usta. Ten peeling jest tez pyszny, do tego ma bardzo ciekawy smak… lekko słony popcorn z miodem.



SkinFood Mushrooms BB carem kolor 1 – Mam go od jakiegoś czasu, używam codziennie. Jest lekki i ma delikatne krycie, przy czym można nim budować warstwy. Daje naturalny efekt… ale… wole Skin79 Snail… definitywnie!




Bourjois Bronzing primer – bronzer w musie, jest lekki, bardzo wydajny, w naturalnym ciepłym kolorze –  dokładnie jak moja opalenizna! Trzeba mieć do niego lekko rękę bo ma dużo pigmentu, ale łatwo go rozetrzeć. Pachnie cudownie! Niestety nie mam odpowiedniego pędzla do niego – trza sobie kupić Real Techniques Expert Face Brush!




Paletka MUA Undress me – tani zamiennik Naked 2. Bardzo polubiłam się z ich zimnymi srebrnymi odcieniami, nie jestem fanką błyszczących cieni, ale one są teraz wszędzie! Zakup przywieziony z Belfastowej wycieczki.




Pure Muslin Cloths Liz Earle – słynne ściereczki muślinowe, miałam już te oryginalne z bootsa i sprawdzały się super, niestety zaliczyły zgon. Szykuje się do filmiku porównawczego tanich przyrządów do mycia twarzy gdzie będzie można je zobaczyć.



Real Techniques Dual Fibre – Rozczarowanie ostatnich miesięcy… niedługo będzie o nich na banale You Tube.
  




Reve de Miel lip balm – balsam do ust który spadł z nieba jak anioł! Zasługuje na miano ulubieńca!





Inne rzeczy ostatnio kupione, które są już w trakcie testów to… już niedługo na You Tubie!

Całuski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...