Menu

10 lutego 2014

Depotowanie cieni część ,,dalsza''??

Cześć Robaczki!

Temat depotowania cieni pojawił się już na blogu Klik Klik. Na dzień dzisiejszy wszystkie (za wyjątkiem jednej nowej paletki) cienie są już ładnie w paletce ,,diy’’ jak będę w Polsce to kupię sobie ,,prawdziwą’’ paletkę magnetyczną a nie diy (opakowanie po kredkach oraz papier magnetyczny).

Tak czy owak, tak wyglądały początki mojej paletki… Sama bida!




Od tamtego czasu dużo się zmieniło. Nabyłam naknetyczną paletkę ingot freedom system (a nawet 3) i ją sprzedałam J. Nabyłam dużo nowych cieni Catrice, Inglot oraz Makeup Geek, które mogliście oglądać na Instagramie Klik Klik.

Wyzbyłam się też sporej części cieni której nie używałam... część sprzedałam, część wyrzuciłam.

Tak wygląda moja paletka dzisiaj.


A o to co paletka w sobie kryje:



Mam już swoje ulubione kolory. Oto one:

MUG Unexpected
Sleek Conker
Catrice c'mon cameleon

Co pozostało poza paletką? MUA Eyeshadow Palette Undress Me Too, którą całkiem niedawno zakupiłam będąc w Belfaści. Jak wam się podoba mój nudny zestaw kolorystyczny?


Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...