Menu

7 sierpnia 2013

Revlon Photoready Eye Primer + Brightener, czyli baza, korektor rozświetlacz w jednym?

Produkt ten zakupiłam swego czasu zakochana w ich(Revlon)  podkładach i pudrach. Jest to dosyć nietypowy produkt bo 3 w 1. Ma on nam służyć zarówno jako baza pod cienie jak i korektor oraz rozświetlacz pod oczy chociaż na plakietce napisane jest, że można rozświetlić nim każdą część twarzy. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak się u mnie sprawdził to zapraszam do dalszej części recenzji.





Opakowanie

Korektor jest w bardzo estetycznym opakowaniu o pojemności 2,4ml. Całość jest plastikowa, trwała, a plakietki się nie odrywają. Opakowanie łatwe do wyczyszczenia jeśli je umażemy. Po ściągnięciu zatyczki ukazuje nam się miękki pędzelek, aby wydobyć produkt ze środka należy kilkukrotnie przekręcić dół opakowania przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Wg mnie wygodny w użytkowaniu, ale troszkę skomplikowany.




Konsystencja i kolor

Produkt jest dosyć rzadki, tak jak na korektor w płynie przystało. Mój kolor to 003 i występuje tylko w tym kolorze, 001 oraz 002 to już inne produkty. Kolor jest jasny, zimno różowy, czyli dobry jako baza i rozświetlacz. Uważam, że nie spełnia swojego jako korektor pod oczy za słabo kryje oraz nie wytrzymuje, ściera się.




Właściwości

Korektor jest bardzo wydajny… niestety. Jestem bardzo niezadowolona z tego zakupu. Jako baza nie podbija koloru, nie mówiąc już o utrzymaniu cieni na miejscu. Jego właściwości korektora pod oczy są żałosne, zero krycia i bardzo nienaturalny zimny kolor. Korektor nałożony pod oczy i na powieki szczypie i pali, więc szybko z tej opcji zrezygnowałam. Jako korektor na niedoskonałości się nie sprawdza, bo ma minimalne tylko krycie. Ostatecznie wymęczyłam go jako rozświetlacz.




Skład

Water (Aqua), Dimethicone, Isododecane, Trisiloxane, Boron Nitride, Butylene Glycol, PEG/PPG 18/18 Dimethicone, Glycerin, Sodium Chloride, Phenyl Trimethicone, Tribehenin, Polymethyl Methacrylate, Isodecyl Neopentanoate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone/Bis Isobutyl PPG 20 Crosspolymer, Propylene Carbonate, Sorbitan Sesquioleate, Methoxy Amodimethicone/Silsequioxane Copolymer, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Silica Silylate, Triethoxycaprylylsilane, Methicone, Silica, Alumina, Calcium Aluminum Borosilicate, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, 1,2 Hexanediol, Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)




Dostępność i cena

Swój produkt kupiłam w bootsie za 14euro, czasami bywa na niego promocja na około 9-11.




Podsumowanie

Baza – nie podbija kolorów, nie utrzymuje kolorów, szczypie, piecze. Korektor – słabo kryje, zimny kolor, piecze pod oczami. Rozświetlacz – dobrze rozświetla, słabo się trzyma. Jest drogi i nie spełnia swojego zadania. Chciałabym mu już powiedzieć Pa Pa panie bublu, ale poczekam do denka.

Ostatnio mam pecha, wszyscy piszą, że super a dla mnie bubel....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...