Menu

31 lipca 2013

Co kupić w TkMax - kosmetycznie?


Witam moje słoneczka!

Kiedyś już pisałam posty z serii co warto kupić, ale myślę, że taki tylko wypisanie było nieciekawe i nikomu w niczym nie pomogło. Postanowiłam, że od czasu do czasu pokarze co warto kupić w danym miejscu wraz ze zdjęciami, czyli co mnie zaciekawi :)

Ostatnio byłam w TkMax i parę rzeczy rzuciło mi się w oczy.

Po raz pierwszy widziałam kosmetyki z serii H2O Plus. Tutak link do strony producenta Klik Klik.



MARINE DAILY HYDRATOR Klik Klik
SEAWEED MUD TREATMENT Klik Klik



H2O + Mint Ice Fitness Cream


H2O + Loofah Body Scrub



  • Nature's Response Body Wash With Orange Blossom
  • Nature's Response Body Scrub With Lavender



Ja si kuszę na ten na dole peeling solny, bo nie ma parafiny. Parafina jest bardzo niebezpieczna, można się na niej poślizgnąć pod prysznicem :)





Obydwa fajne mydła w płynie bez SLS. Ten po lewej miałam (żel pod prysznic) i recenzowałam Klik Klik. Ten po prawej niestety nie mogę znaleźć w internecie :(




Murad Vitalic Energizing Pomegranate Lip Protector SPF 15/PA++ Klik Klik

Living Natur Nourishing Day Cream Klik Klik





Laidbare Naturaceuticals, Pack Your Bags, Eye Cream Klik Klik

Na ten się skusiłam i używam od paru dni :)


Podsumowując, kocham wpadać do TkMax, zawsze mnie czymś zaskoczą i często mają fajne kosmetyki w rozsądnych cenach :) 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...