Menu

30 czerwca 2013

Nowości i zapowiedzi :)

Witam na moim blogu po liftingu :)

Nie wiem, czy ten wygląd zagości na dłużej, ale to są moje ukochane kolory i wydaje mi się że lepiej pasują do tematyki.

Poza nowym wyglądam bloga powstała nowa podstrona pod tytułem ,,Zapowiedzi''. Ponieważ mam straszną sklerozę zaczynam sobie zapisywać czego jeszcze nie zrecenzowałam, a muszę :)




Góra od lewej:


  • Głęboko oczyszczające płatki na nos. Ostatni raz jak takich używałam byłam w gimnazjum :)
  • Nasiona gorczycy do eksperymentu włosowego :)
  • Krem do rąk Eveline bio aloes - moje ręce są wciąż bardzo suche i szukam dla nich ratunku.
  • Eveline skoncentrowane serum 3 w 1 do rzęs
  • Marion kąpiel odbudowująca włosy ocet z malin - nie mogę się doczekać aby użyć, ah ten zapach!
  • Bielenda enzymatyczny peeling dotleniający


Dół od lewej:


  • Fermona Dermacros delikatny peeling enzymatyczny
  • Ziaja Ulga Krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia 
  • Bielenda esencja młodości nawilżający krem na pierwsze zmarszczki
  • Dabur pasta do zębów z bazylią

Tyle tego od czego zacząć!??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...