Menu

9 kwietnia 2013

Circle Lens recenzja powiększających soczewek kontaktowych


Circle Lens, czyli soczewki kontaktowe optycznie powiększające oczy to hit na rynku azjatyckiem od dłuższego czasu. Do polski jeszcze szał nie doszedł, ale pojedyncze aukcje na Allegro już można znaleźć.

Moje circle leans kupiłam w Pinky Paradise Klik Klik, który to był polecany przez Azjatycki Cukier.

Bardzo ciężko było mi zdecydować się na jedna parę, gdyż mało jest zdjęć soczewek na jasnych oczach, stąd nie wiedziałam jak będą się prezentować.

Po walkach bojach i obgadaniu z moim doradcą wybrałam te Klik Klik. Dla dobra przyszłych kupujących udostępnię PP moje zdjęcia jak soczewki wyglądają na jasnych oczach. Takie zdjęcia można zobaczyć na fan pagu tutaj Klik Klik.





UWAGA
Nie będę odpowiadać na żadne techniczne pytania z zakresu jak dbać, zakładać, przechowywać soczewki. Przed zakupem należy wybrać się do optyka w celu zbadania oczu, dopasowania soczewek oraz nauczenia się jak o nie dbać zakładać.
Nie róbcie nic na własną rękę, bo można sobie krzywdę zrobić.

Soczewki, które ja wybrałam mają średnice 14,5mm, dla porównania standartowe mają 12-13mm. Jak soczewki wyglądają na oczach można zobaczyć na poniższym zdjęciu.

Przy zakupie przede wszystkim zwracałam uwagę, aby soczewki miały naturalny wygląd.

Moje naturalne oczy 

Porównanie bez i z soczewką.

Jakoś soczewek jest bardzo dobra, porównywalna do Johnsons & Johnsons oraz innych dostępnych na naszym rynku.

Kolor jest dobrze dobrany do jasnych oczu. Będzie się dobrze zlewał z oczami i dawał naturalny efekt.

Cena jest przystępna nawet jak na polskie realia około 15-23 euro za parę. Na stronie można wybrać dwie różne moce, co dla mnie jest bardzo ważne, bo mam rózną wadę oczu.

Cała paczka przyszła oszamiająco szybko i była niesamowicie zapakowana. Niestety nie zrobiłam zdjęcia.

Oto moje soczewki w oryginalnych szklanych słoiczkach oraz opakowanie na szkła żabki :)

Wygodę noszenia specjalnie zostawiam na koniec. Soczewki były niezbyt wygodne w noszeniu, oczy mi schły. Problem ten rozwiązała wizyta u optyka. Okazuje się, że od czasu kiedy ostatnio nosiłam soczewki zmieniły się parametry soczewek które powinnam nosić. Z tej też przyczyny złe wybrałam. Będę musiała kupić sobie inne :)

Podsumowanie
Jakość 5/5
Cena 4+/5
Kolor 5/5
Dostawa 5/5
Wygoda N/A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...