Menu

21 marca 2013

Purederm Botanical Choice exfoliating foot mask (maska złyszczająca do skóp)


O producencie

Adwin Korea Corp. zajmuje się produkcją i dystrybucją produktów wysokiej jakości opieki zdrowotnej i urody w duchu partnerstwa i zaangażowanie w jakość.
Poprzez ciągłe innowacje i B + R, Adwin utrzymuje stałą i niezawodną jakość wykonania swoich produktów, a jej położenie jako lidera na rynku Beauty & Healthcare.
Marki firmy są powszechnie rozpoznawane przez konsumentów na całym świecie w ponad 60 krajach - Purederm, Skinlite, Carederm, Aqualete.






Opis producenta



Opakowanie

Nasza maseczka jest w plastikowym opakowaniu. W środku znajdziemy dwie ,,skarpetki’’ z płynem. Należy rozciąć górę skarpetki i nałożyć na stopę.



Konsystencja i zapach

Brak zapachu, maseczka jest płynna, więc uwaga jak ucinasz!


Zastosowanie

Maseczka ma za zadanie w pełni speelingować nasze stopy. Sposób działania takowych maseczek opisała Azjatycki Cukier na bazarku Klik Klik Osobiście nakładam skarpetki i stopy wkładam do miski z gorąca wodą, inaczej marznę w stopy J.




Skład

Alcohol, Water (Aqua), Propylene Glycol, Lacid Acid, Isopropyl Alcohol, Urea, Glycolic Acid, Betaine, Anthemis Nobilis (Camomille) flower Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) fruit extract, Carica Papaya (Papaya) fruit extract, Pyrus Malus (Apple) fruit extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) fruit extract, Triclosan, Salicylic Acid, Menthol, PEG-60, Hydrogenated Castrol oil, Disodium EDTA, Fragrance (Parfum).


Dostępność i cena

Moją maseczkę kupiłam za 3,5 euro w Pennys czyli Irlandzkim Primarku. Kupiłam ich aż 4, tak an przyszłość J


Podsumowanie

Maseczka jest genialna. Może i zajmuje 10-13 dni zanim wpełni zadziała i złuszczy się, ale nigdy nie uzyskałam samodzielnie takich wyników. Żadne peelingi, pumeksy nigdy tak nie zadziałały. Pomimo regularnej pielęgnacji stopy mam nieładne, a pięty twarde i brzydkie. Do dzisiaj! 

Na pewno użyję jej ponownie jak będę musiała, działa jak profesjonalny zabieg pedicure. 

Jakieś minusy? 

Parę: Trzeba trzymać 1-1,5h na stopach i w tym czasie ciężko cokolwiek robić w tych skarpetach. Jak nie włożę stóp do miski z wodą to marznę. Złuszczanie bywa uciążliwe, skóra zostaje wszędzie, dlatego polecam chodzić w skarpetach i trzepać je na lewej stronie. Spać też w skarpetach J 


Na dzień dzisiejszy moje stopy wyglądają świetnie! Teraz tylko trzeba o mnie dbać, ale to już nie problem. Niedawno znalazłam świetny krem z mocznikiem do stóp, po prostu cudeńko, na dniach o nim napiszę :)

Przed

Przed

Zdjęcia po na dniach, właśnie kończy mi się złuszczanie :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...