Menu

15 marca 2013

Gehwol med. Krem do zrogowaciałej skóry


O producencie

Niemiecka firma Eduard Gerlach GmbH, od ponad stu lat produkuje profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji stóp z serii Gehwol oraz specjalistyczny sprzęt do wyposażenia gabinetów kosmetycznych dla specjalistów pielęgnacji stóp - Gerlach Technik. Od lat preparaty Gehwol są bardzo wysokiej jakości. Firma dba o potrzeby swoich klientów, opiera się na opinii specjalistów pielęgnacji stóp, którzy są podstawowym ogniwem dystrybucji preparatów Gehwol. Sprawą oczywistą dla przedsiębiorstwa jest korzystanie z najnowszych zdobyczy naukowych i technologicznych. Od zarania działalności podstawą jest stosowanie naturalnych substancji, co szczególnie odpowiada współczesnym trendom w kosmetyce.



Opis producenta

Maść do stóp o zrogowaciałej, popękanej, wysuszonej i szorstkiej skórze. Mocznik w wysokim stężeniu wzmocniony gliceryną i alantoliną działają zmiękczająco na zrogowaciały naskórek. Po 28 dniach skóra ulegnie całkowitej regeneracji. Lipidy chronią i wzmacniają skórę. Ekstrakt z jedwabiu nawilża i wygładza skórę .



Opakowanie

Maść przychodzi do nas w metalowej tubce o pojemności 20ml. Tubka jest bardzo wytrzymała. Zwijałam ją w rulonik i nigdy nie pękła nic nie wyciekło. Zakrętka trzyma się dobrze, nie pęka nie wycieka.


Konsystencja i zapach

Dla mnie to konsystencja lekkiej maści. Po wyciśnięciu jest na tyle  gęsta żeby nie spływać i na tyle wodnista aby łatwo się ją wmasowywało w stopy. Zapach jest przyjemny, odświeżający mentol, eukaliptus, mięta?? Sama nie wiem, ale pachnie ładnie J



Zastosowanie

Wg producenta: 1-2 razy dziennie wmasować w stopy, również między palcami. Stosować 28 dni aż skóra ulegnie całkowitej regeneracji. Oczywiście nie jestem w stanie przez 28-dni, codziennie, lub dwa razy dziennie jej wmasowywać. Zabrało by mi to pół życia!



Skład

Mocznik, gliceryna, alantoina, ekstrat z jedwabiu.


Dostępność i cena

Gehwol krem kupiłam od swojej kosmetyczki w mieście rodzinnym. Mój ulubiony salon robi pedicure tylko na produktach Gehwol i specjalizuje się w pielęgnacji skóry cukrzyków. Została mi ona polecona przez pedikiurzystkę więc kupiłam. Nie widziałam nigdy w sklepie produktów tej firmy. Może apteki doz.pl ma część produktów, ale nie wszystkie. Cena prawie 38zł za 20ml, ale można znaleźć taniej około 30zł.


Podsumowanie

Szczerze, może to z powodu nieregularnego stosowania, co parę dni, ale krem ten nie zadziałam ani kapkę lepiej niż zwykły za 5zł z drogerii. Ładnie pachnie, ale to nie wystarczy, abym go kupiła za tą cenę i słaba dostępność. Mam lepszy sposób na miękkie pięty o którym napisze wkrótce – złuszczająca maska do stóp J

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...