Menu

24 lutego 2013

Pasta Cukrowa ,,z czym to się je''


W poprzednim poście pisałam jak przygotować pastę cukrową Klik Klik. Dzisiaj o tym jak jej używać.

Po poprawnym wykonaniu pasty, powinniśmy mieć twardą, ale plastyczna pastę. Należy ją wyciągnąć z pudełka (ja podważam boki nożem), a później odciąć potrzebny nam kawałek. Pastę wyrabiamy w rekach, polecam wziąć kawałek na większa kulkę o średnicy około 3cm



Jak wyrabiać pastę?

  1. Odetnij potrzebny kawałek.
  2. Zacznij go  zgniatać w dłoniach, aby lekko rozgrzać i zmiękczyć.
  3. Zacznij rozciągać pastę , składaj na pół i znów rozciągaj.
  4. Gdy pasta będzie robić się złota i zmięknie zrób z niej kulkę.




Jak używać pasty?

  1. Polecam przed zabiegiem użyć posypki/pudru, aby łatwiej się depilowało, a pasta mniej przyklejała się do skóry.
  2. Rozgrzaną pastę rozgnieść w miejscu, które chcesz wydepilować zgodnie z kierunkiem rośnięcia włosów. Pamiętaj, aby zostawić kawałek pasty nieprzyklejonej do skóry, aby było za co pociągnąć.
  3. Ciągniemy zdecydowanie pod włos. 


Moje odczucia

  • Depiluję się od lat, ale nawet ja mogę potwierdzić, że używając pasty, depilacja mniej boli niż używając wosku. 
  • Używając pasty jestem w stanie wydepilować sobie sam pachy. 
  • Nawet jak ubrudzę się pastą lub część zostanie na skórze lub ubraniu, to łatwo się ją usuwa, wystarczy ciepła woda.
  • Pasta nie powoduje podrażnień, zerwań skóry co mi się zdarzało przy woskach. Nie uczula, gdyż to tylko cukier i cytryna.
  • Pasta jest bajecznie tania i wydajna. Kulkę używam 5-10 razy, można ją schłodzić, jak jest za ,,glutowata’’ i zamiast depilować to się klei, a później użyć ponownie.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...